(G).(13).CAD.MATEMOLA 4.(GALICIA).(ED.INFANTIL)

(G).(13).CAD.MATEMOLA 4.(GALICIA).(ED.INFANTIL)

Editorial:
Everest
EAN:
9788440312495
Año de edición:
ISBN:
978-84-403-1249-5
Encuadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
Idioma:
GALEGO
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MATEMOLA

7,50 €

IVA incluido

Este é o cuarto caderno dos seis que forman a colección "Matemola", dirixida aos alumnos de Educación Infantil; o seu obxectivo é establecer unha base sólida para o desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático. Comeza este caderno coa presentación do número 6 para, deste xeito, continuar co traballo da serie numérica. Seguimos a propoñer actividades para avanzar na adquisición da noción de "cantidade" (relación cantidade-grafo, representación gráfica da cantidade...). Ademais, iniciamos o estudo dos ordinais, amosándolle ao alumnado outro aspecto do número que lle permite ordenar os obxectos dunha serie tendo en conta a posición. Así mesmo, para lle seguir axudando ao neno no proceso de adquisición da noción de cantidade, seguirán a traballarse os cuantificadores (mais que/ca, menos que/ca, igual), que permiten a construcción de igualdades numéricas entre o numéro de elementos de dous conxuntos. Introducimos tamén a suma a partir da representación gráfica do proceso secuencial, que supón unha modificación da cantidade inicial mediante a acción de "engadir". Este proceso consta de tres pasos: estado inicial, a acción ou a transformación, e o estado final ou resultado. Incorporamos novos atributos relativos á cor (morada, gris), ao tamaño  (grande, mediano, pequeno) e á medida (ancho-estreito; alto-baixo), mantendo as clasificacións e as seriacións, a partir de dous atributos, nas actividades de Lóxica. Preséntase e trabállase outra forma plana: o rectángulo, co fin de descubrir as propiedades desta figura xeométrica, que permitan a súa identificación en distintos contextos, así como a súa representación gráfica. Para seguir ampliando o coñecemento do neno verbo do espazo e mais dos  obxectos que o rodean, engadimos neste caderno conceptos espaciais novos (aberto-pechado; xunto-separado; arredor). En canto á medida do tempo, continuamos a traballar a partir de situacións do ritmo da vida  cotiá. Para rematar, presentamos un xogo para repasar, de xeito lúdico, os principais contidos matemáticos desenvolvidos ao longo deste caderno.

Everest en Sernel

  • El Gran Libro de la Cocina Italiana -5%
    Titulo del libro
    El Gran Libro de la Cocina Italiana
    Christian Teubner
    Everest
    Una fiesta para la vista y el paladar. Aunque la cocina italiana no existe, ya que cada región cuenta con sus ...
    No disponible

    49,95 €47,45 €

  • (11).EDUC.CIUDADANIA ESO (PROY.EQUALIA 2.O)/AST-CANT
    Titulo del libro
    (11).EDUC.CIUDADANIA ESO (PROY.EQUALIA 2.O)/AST-CANT
    Antonio Salas Ximelis;José Luis García Peña;Luis José Bellido Cruz;Sergio García Martín;Vicente Toro Romera
    Everest
    No disponible

    24,85 €

  • (G).(07).CONTOAVENTURA (3 ANOS) 1O.TRIMESTRE
    Titulo del libro
    (G).(07).CONTOAVENTURA (3 ANOS) 1O.TRIMESTRE
    Ana María Díez Torío;Aurora Estébanez Estébanez;María del Carmen Calvo Rojo
    Everest
    No disponible

    31,00 €

  • Recetario práctico de plantas medicinales -5%
    Titulo del libro
    Recetario práctico de plantas medicinales
    Mannfried Pahlow
    Everest
    Cómo preparar sus propias infusiones, cocciones y apósitos para remediar eficazmente toda clase de enfriamien...
    No disponible

    7,25 €6,89 €

  • Cos ollos na Lúa -5%
    Titulo del libro
    Cos ollos na Lúa
    Antonio García Teijeiro
    Everest
    Dark e Noa forman unha estraña parella de seres diferentes entre os que existe unha fermosa e gran complicidad...
    No disponible

    8,00 €7,60 €