Premsa i autodeterminació. Catalunya i Euskadi dins l'Espanya de la Transició

Premsa i autodeterminació. Catalunya i Euskadi dins l'Espanya de la Transició

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490644591
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9064-459-1
Páginas:
192
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

18,00 €

Despues:

17,10 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

En tant que institucions socials, els mitjans de comunicació, a l'hora  d'opinar i informar sobre els conflictes nacionals, ofereixen un discurs polític que influeix en el desenvolupament dels fets sobre els  quals parlen. El llibre ve acompanyat d'un marc teóric que permet definir de manera operativa els conceptes de nació, nacionalisme i autodeterminació dins una etapa decisiva per a la conformació de l'actual Estat de les autonomies (1975-1979). S'hi estudia el paper dels diaris i, en concret, el seu discurs polític a l'hora de construir identitats. S'hi proposa una análisi seguint l'enfocament teóric de l'análisi crítica del discurs (ACD). S'hi analitzen les peces d'opinió (editorials i columnes) que tracten sobre l'encaix catalá i basc que projectaven diaris espanyols, catalans i bascos en aquell moment. En definitiva, el llibre proposa una metodologia analítica i se n'ofereixen els resultats. Per la seva aproximació teórica i la seva proposta analítica, aquest manual és una eina útil per als estudiosos del discurs periodístic, així com per a aquelles persones interessades en la contribució que tenen els mitjans en la construcció d'identitats polítiques.

Materia en Sernel

  • Marketing internacional -5%
    Titulo del libro
    Marketing internacional
    Bradley, Frank;Calderón, Haydeé
    Pearson-prentice hall
    Con el presente libro, lo que se pretende no es sólo impartir unos conocimientos más o menos amplios de comer...
    No disponible

    48,95 €46,50 €

  • Indicadors Bibliométrics de l'Activitat Científica de Catalunya. 2010 -5%
    Titulo del libro
    Indicadors Bibliométrics de l'Activitat Científica de Catalunya. 2010
    AA.VV
    Uoc editorial
    La publicació que es presenta és el resultat del projecte d'Atles de la Ciéncia de Catalunya iniciat per la ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    18,00 €17,10 €

  • Trading online For Dummies -5%
    Titulo del libro
    Trading online For Dummies
    Andrea, Fiorini
    Hoepli
    No disponible

    22,90 €21,76 €

  • Marketing digital -5%
    Titulo del libro
    Marketing digital
    Chaffey, Dave
    Addison wesley
    Marketing digital proporciona una guía práctica y completa sobre la manera en que las empresas pueden aprovec...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    37,06 €35,21 €

  • La gran transformacion -5%
    Titulo del libro
    La gran transformacion
    Polanyi, Karl
    Fondo cultura economica (fce)
    No disponible

    26,00 €24,70 €

Uoc editorial en Sernel