Formación de palabras y diacronía

Formación de palabras y diacronía

Editorial:
Universidade da coruña
EAN:
9788497495455
Ano de edición:
ISBN:
978-84-9749-545-5
Páxinas:
246
Ancho:
170
Alto:
240
Dispoñibilidade:
No disponible

Desconto:

-5%

Antes:

18,00 €

Despois:

17,10 €
IVE incluído

Universidade da coruña en Sernel

  • RACIONAMIENTO DE CREDITO E ESTRUCTURA FINANCIERA DAS EMPRESA -5%
    Titulo del libro
    RACIONAMIENTO DE CREDITO E ESTRUCTURA FINANCIERA DAS EMPRESA
    YANEZ BRAXE, RAMON
    Universidade da coruña
    LA OBRA ESTUDIA LAS FORMAS DE INTERRELACIóN ENTRE EL SECTOR FINANCIERO  Y LOS SECTORES PRODUCTIVOS DE LA ECONO...
    No disponible

    12,02 €11,42 €

  • INSOMNES -5%
    Titulo del libro
    INSOMNES
    LOURENZO, MANUEL
    Universidade da coruña
    A TORTURA MAIOR QUE PODE PADECER UN HUMANO é, TALVEZ, A DE SER CONSCIENTE TODO O TEMPO, A TORTURA DA VELA, DA ...
    No disponible

    14,00 €13,30 €

  • CREBAS E NAUFRAXIOS. A BIBLIOTECA DO COLEXIO DE FONSECA NOS -5%
    Titulo del libro
    CREBAS E NAUFRAXIOS. A BIBLIOTECA DO COLEXIO DE FONSECA NOS
    VARELA OROL, CONCEPCION
    Universidade da coruña
    CREBAS E NAUFRAXIOS. A BIBLIOTECA DO COLEXIO DE FONSECA NOS SéCULOS XVIII E XIX ANALIZA A HISTORIA DA BIBLIOTE...
    No disponible

    18,00 €17,10 €

  • HACIA UNA NUEVA CULTURA DE LA MODA
    Antigo
    -5%
    Titulo del libro
    HACIA UNA NUEVA CULTURA DE LA MODA
    Nº 51
    MARTINEZ BARREIRO, ANA
    Universidade da coruña
    Un intento de desvelar las funciones que cumple la moda en las sociedades postmodernas. ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    9,02 €8,57 €

  • EL PRESTIGE COMO HIPER-REALIDAD MEDIATICA. PODER Y EFECTOS D -5%
    Titulo del libro
    EL PRESTIGE COMO HIPER-REALIDAD MEDIATICA. PODER Y EFECTOS D
    RODRIGUEZ TEIJEIRO, ARIADNA / ARIADNA RODR
    Universidade da coruña
    ESTE LIBRO SURGE DEL INTERéS POR APORTAR COHERENCIA Y UNIDAD A LA GRAN  VARIEDAD DE TEORIAS, MODELOS Y PARADIG...
    No disponible

    18,00 €17,10 €