La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884624
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-462-4
Páxinas:
322
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

29,00 €

Despois:

27,55 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Cátedra de multilingüisme  Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el marÇ de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines práctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Cátedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniéncia de fer aquell intercanvi d'estudis i experiéncies era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en catalá) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica  i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar  en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'área de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que  plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competéncia trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teórics i práctics sobre el desenvolupament dels factors que  influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

Outros libros do autor en Sernel

Materia en Sernel

  • Es posible encontrar trabajo -5%
    Titulo del libro
    Es posible encontrar trabajo
    Peces Fernández, Rafael
    Comanegra
    El momento es tan difícil que mantener el trabajo ya no depende sólo de la propia valía; ni siquiera los eje...
    No disponible

    10,00 €9,50 €

  • íSalvate! Biogestion Humana. Competencias Nueva Era Empresa -5%
    Titulo del libro
    íSalvate! Biogestion Humana. Competencias Nueva Era Empresa
    Fernandez Naves, Jose Ramon
    Fundacion confemetal
    "íSálvate! BioGestión Humana" es un libro de management dirigido a aquellos profesionales que quieren sobrev...
    No disponible

    30,00 €28,50 €

  • Cultura y negocios -5%
    Titulo del libro
    Cultura y negocios
    Felices Lago, Angel Miguel
    Edinumen
    Cultura y Negocios - Libro de claves CULTURA Y NEGOCIOS es un manual para aprender tanto el lenguaje de la econ...
    No disponible

    10,82 €10,28 €

  • O dono da história
     IBD
    -5%
    Titulo del libro
    O dono da história
    Weisz, Carla
    Evora
    Esta é uma história inspiradora de aprendizado que tem como foco liderança, cultura e protagonismo, sendo a ...
    DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)

    24,34 €23,12 €

  • Food Marketing -5%
    Titulo del libro
    Food Marketing
    Carlo, Meo
    Hoepli
    No disponible

    19,90 €18,91 €

Uoc editorial en Sernel