Comunicació i Estratégia. L'empresa vista a través de les ulleres de la comunicació

Comunicació i Estratégia. L'empresa vista a través de les ulleres de la comunicació

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497883979
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-397-9
Páginas:
212
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

20,00 €

Despues:

19,00 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Avui dia les empreses no es diferencien pels seus productes, sinó per la imatge que projecten en la societat, cosa que situa la comunicació en el cor de l'estratégia de qualsevol organització. Tradicionalment, la comunicació es trobava entre les «lógiques marginals» de les empreses, allá on s'amunteguen els sentiments, les relacions personals  i tot alló que no es pot reduir a un número en el compte de resultats. Quan el valor afegit es troba en els sentiments, en les relacions personals i, en definitiva, en la resta de valors intangibles, la comunicació passa a ser una peÇa clau per gestionar les organitzacions. Aquest llibre parla de la comunicació com a estratégia en les organitzacions. Aixó vol dir que la comunicació no és un simple instrument al servei de la gestió, sinó un aspecte fonamental de la gestió en les organitzacions.

Otros libros del autor en Sernel

  • La comunicació corporativa -5%
    Titulo del libro
    La comunicació corporativa
    Morató, Jordi
    Uoc editorial
    Conceptes com imatge i identitat, reputació o responsabilitat social corporativa giren de fa temps al voltant ...
    No disponible

    9,90 €9,41 €

Materia en Sernel

Uoc editorial en Sernel

  • Barcelona tv. Llibre d'Estil -5%
    Titulo del libro
    Barcelona tv. Llibre d'Estil
    Ferré Pavia, Carme
    Uoc editorial
    El Llibre d'estil de Barcelona Televisió vol ser una guia breu i clara  que ajudi a fer bon periodisme. Els es...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    18,00 €17,10 €

  • Cuando el mundo se virtualiza -5%
    Titulo del libro
    Cuando el mundo se virtualiza
    Nº 51
    MARTIN, MANUEL
    Uoc editorial
    Cuando el mundo se virtualiza, a medida que se digitalizan las tareas y los contactos, se producen cambios irre...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    26,00 €24,70 €

  • Gramática i cognició. Una aproximació cognitiva a l'análisi lingüística -5%
    Titulo del libro
    Gramática i cognició. Una aproximació cognitiva a l'análisi lingüística
    AA.VV
    Uoc editorial
    Aquesta obra és una introducció a l'estudi de les eines i els conceptes fonamentals de l'análisi lingüísti...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    25,00 €23,75 €

  • Comunicación historia, usos e interpretaciones -5%
    Titulo del libro
    Comunicación historia, usos e interpretaciones
    Pellerey, Roberto
    Uoc editorial
    ¿Cuando nace el concepto de comunicación y qué transformaciones experimenta a lo largo del tiempo de acuerdo...
    No disponible

    22,00 €20,90 €

  • L'escriptura xinesa -5%
    Titulo del libro
    L'escriptura xinesa
    Martínez Robles, David
    Uoc editorial
    L'escriptura en carácters és un dels aspectes més fascinants de la cultura xinesa. Qué volen dir Cada cará...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    9,90 €9,41 €