Emprendre en temps de crisi. Cap a les noves xarxes de generació de valor

Emprendre en temps de crisi. Cap a les noves xarxes de generació de valor

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490298404
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-840-4
Páxinas:
302
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

26,00 €

Despois:

24,70 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

Estan preparades l'emprenedoria i les micro, petites i mitjanes empreses (MPIMES) catalanes per competir en el nou món global que basa  la competitivitat en el coneixement Ha canviat alguna cosa en el món de les MPIMES que ens faci pensar que podran articular la transformació i el futur de la nostra economia i la nostra societat O,  al contrari, ¿són una espécie social en perill d'extinció Aquestes són algunes de les preguntes que han inspirat aquest llibre. A partir d'una recerca sobre les empreses catalanes creades en temps de crisi, aquest llibre analitza els determinants i els resultats de l'emprenedoria innovadora i el seu procés de generació de valor en xarxa. Els resultats ens confirmen bones notícies perqué, tot i la crisi, l'economia catalana amplia la seva base emprenedora innovadora,  millora el seu procés de generació de valor i evoluciona cap a una xarxa de negocis. Tot un signe d'optimisme per al futur.

Materia en Sernel

Uoc editorial en Sernel

  • LAS CAMPAÑAS CONECTADAS -5%
    Titulo del libro
    LAS CAMPAÑAS CONECTADAS
    Nº 660
    Peytibi, Xavier
    Uoc editorial
    ¿Qué hacía de Bill Clinton el perfecto candidato? ¿Cómo podemos persuadir a los indecisos en una campaña ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    23,00 €21,85 €

  • UNIVERSIDADES CORPORATIVAS -5%
    Titulo del libro
    UNIVERSIDADES CORPORATIVAS
    Casamayor Pérez, Gregorio
    Uoc editorial
    El talento es el principal factor de competitividad de las empresas del siglo XXI,aunque de nada sirve contar c...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    24,00 €22,80 €

  • Les tecnologies de la traducció -5%
    Titulo del libro
    Les tecnologies de la traducció
    AA.VV
    Uoc editorial
    La traducció ja no és una práctica artesanal. Aquest llibre ens introdueix de forma clara i completa en el m...
    No disponible

    9,90 €9,41 €

  • Plan social media y community manager -5%
    Titulo del libro
    Plan social media y community manager
    Marquina-Arenas, Julián
    Uoc editorial
    Las redes sociales empezaron como un juego pero actualmente han penetrado en nuestra sociedad a todos los nivel...
    No disponible

    13,50 €12,83 €

  • La comunicació política -5%
    Titulo del libro
    La comunicació política
    Aira, Toni
    Uoc editorial
    Com preparen els partits polítics la comunicació dels seus líders i els seus missatges Fins a quin punt s'ad...
    No disponible

    9,90 €9,41 €